caviling پیروزی دورتموند توخل دورتموند

caviling: پیروزی دورتموند توخل دورتموند رویس مونشن گلادباخ بوندس لیگا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی سایه سنگین مافیا، از واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور

«ناصر پورعلی فرد» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تایید وجود شبکه گسترده مافیایی واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور تصریح کرد: اجازه ورود مکمل ها، پروت

سایه سنگین مافیا، از واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور

سایه سنگین مافیا، از واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور

عبارات مهم : واردات

«ناصر پورعلی فرد» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تایید وجود شبکه گسترده مافیایی واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور تصریح کرد: اجازه ورود مکمل ها، پروتئین ها و ساپلمنت ها در اختیار وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان هست.

ناصر پورعلی فرد روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه عنوان نظارت بخصوص راجع به توزیع پودرهای پروتئین و مکمل ها در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته و شروع نیز شده است هست، ادامه داد: توزیع مکمل ها و پروتئین ها در تمامی کلوب های ورزشی بر اساس قانون جدیدی که ابلاغ شده، ممنوع است و حتی کوچکترین مکملی در کلوب ها توزیع شود، برخورد و کلوب پلمپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز واردات مکمل ها، پروتئین ها و ساپلمنت ها در اختیار این فدراسیون نیست، بلکه در حیطه وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هست، افزود: به همین علت این وزارتخانه وظیفه و نظارت دارد که مواد وارد شده است در کجا توزیع می شود. بطور مثال داروخانه ها با مجوز فروش دارو آیا اجازه فروش این محصولات را بر اساس دستور دکتر یا خواست افراد دارند یا خیر؟

سایه سنگین مافیا، از واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور

وی گفت: حتی اگر مکملی کاملا قانونی باشد، هیچ باشگاهی اجازه توزیع آن را ندارد و اگر مربیان و مسئولان باشگاهی به ورزشکاران چنین موادی را پیشنهاد می کنند، کاملا غیرقانونی است و اگر فردی، مسئولی و نماینده مجلسی در این زمینه مدارک و اطلاعاتی دارد، جایگزین اینکه فقط صحبت کند، این مدارک قانونی را در اختیار فدراسیون قرار دهد تا ما با آن برخورد کنیم و مطمئن باشند که این حرف اصلا شعاری نیست.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تصریح کرد: باید مدارک قانونی وجود داشته باشد تا بتوانیم برخورد قانونی داشته باشیم، لیکن جهت راه اندازی این کلوب خرج شده است هست. از جمله خرید، اجاره بها، دستگاه ها و وام آن و هنگامی که کلوب پلمپ شود ورشکسته شده است و هنگامی که ورشکسته شود خانواده سرمایه گذار این کلوب با مسئله مواجه خواهد شد، لذا این موارد را اعلام کنند تا ما بر اساس یافته های مستند بتوانیم برخورد کنیم.

«ناصر پورعلی فرد» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تایید وجود شبکه گسترده مافیایی واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور تصریح کرد: اجازه ورود مکمل ها، پروت

وی از تمامی افراد خواست شکایات خود را بصورت مستند ارایه دهند تا بتوان با آنها برخورد شود و افزود: اگر بعد از ارایه مدارک با آنها برخوردی صورت نگرفت، آن وقت گله کنند که آیا با آنها برخورد نشد. البته جذب افراد جهت نظارت بر 12 هزار کلوب و در هر استان به صورت میانگین 5 نفر هم استخدام شود که در مجموع 150 نفر می شوند که با توجه به کمبود منابع باید پرداخت حق الزحمه بازرسان به صورت توافقی باشد.

**اجازه ورود مواد نیروزا به وسیله وزارت بهداشت داده می شود

پورعلی فرد با بیان اینکه در کمیسیون ماده 5 بحث حضور دکتر تغذیه در کلوب ها لحاظ نشده هست، افزود: ولی در آیین نامه وزارت بهداشت و درمان این عنوان وجود دارد و در ماده 26 آیین نامه ضوابط ساخت، ورود و عرضه مکمل های رژیمی و غذایی تصریح شده است است که محل عرضه مکمل های رژیمی و غذایی صرفا در داروخانه هاست و در تبصره ذیل آن نیز عنوان شده است که جهت توزیع مکمل های وارد شده، واردکنندگان مجاز می توانند علاوه بر داروخانه با هماهنگی با فدراسیون پزشکی ورزشی و از طریق این فدراسیون در اختیار باشگاههای ورزشی دارای دکتر و یا متخصص تغذیه در فدراسیون مربوطه قرار دهند که تشخیص ورزشی فرآورده، برعهده وزارت بهداشت می باشد.

سایه سنگین مافیا، از واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور

وی ادامه داد: متاسفانه پروتئین ها و مکمل ها نیز در داروخانه ها عرضه می شود و هنگامی که یک دارو بدون نسخه به افراد فروخته می شود، آیا این گونه مکمل ها به متقاضیان عرضه نخواهد شد؟

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهند تا از عرضه بدون ضابطه مکمل ها جلوگیری شود و افزود: حدود 12 هزار کلوب در رشته های بدنسازی، فیتنس و آمادگی جسمانی در حال فعالیت هستند و اگر روزانه 100 نفر نیز به این کلوب ها جهت ورزش بروند، حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در این کلوب ها فعالیت دارند که نشان دهنده همگانی بودن این رشته هست. البته همه از این پودرها استفاده نمی کنند و افراد کمی هستند که مشتری این مکمل ها هستند.

«ناصر پورعلی فرد» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تایید وجود شبکه گسترده مافیایی واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور تصریح کرد: اجازه ورود مکمل ها، پروت

وی با بیان اینکه ورزشکاران باید بدانند آیا موهای آنها می ریزد ، تصریح کرد: باید استفاده از مکمل های آلوده را جلوگیری کرد و توصیه می کنیم با مربیانی کار شود که به آنها اطمینان دارند، چون سودجویانی هستند که خارج از حیطه نظارتی ما فعالیت می کنند.

**هر کلوب بدنسازی باید از این بعد یک دکتر تغذیه داشته باشد

پورعلی فرد خاطر نشان کرد: من اگر سردرد گرفتم و بروم داروخانه و قرص استامینفون بخواهم به بنده می فروشند ولی در اروپا اینگونه نیست و اگر دکتر تجویز نکرده باشد آنرا به هیچ عنوان در اختیار مریض نمی گذارند، ولی ما هنوز به آن درجه نرسیدیم که هنگامی که می خواهیم از مکمل ها استفاده کنیم آیا آزمایش های مورد نیاز را دادیم و بدانیم چه ویتامین هایی مورد نیاز است تا آن را تامین کنیم.

سایه سنگین مافیا، از واردات تا توزیع مواد نیروزا در کشور

وی گفت: متاسفانه افراد هنگامی که از یک مکمل استفاده می کنند و می بینند که جواب گرفتند، همان مواد را جهت دیگران تجویز می کنند، بدون اینکه بدانند ممکن است آن مواد روی فرد دیگری پاسخ مناسبی ندهد و باعث عوارض جانبی شود، جهت جلوگیری از عوارض باید اطلاع رسانی شود و یکی از تصمیمات ما این است که اطلاعات عمومی افراد و ورزشکاران زیاد کردن یابد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با بیان اینکه یکی از پیشنهادهای ما به کمیسیون ماده 5 این است که هنگامی که می خواهیم به کلوب ها مجوز دهیم باید یک نفر کارشناس تغذیه جزء اجزای و شرایط اعطای مجوز باشد، ادامه داد: ما معتقدیم یک کارشناس و دکتر تغدیه حداقل در 10 کلوب وجود داشته باشد تا مردم اطلاعات بالایی را بدست آورند.

** شبکه مافیایی گسترده ای از مبدا واردات تا توزیع مواد نیروزا در جامعه وجود دارد

وی با انتقاد از تبلیغات در فیلم ها و برنامه های ورزشی در تلویزیون تصریح کرد: ورزشکاران باید بدانند اگر مکمل و پروتئینی تبلیغ و القابی که به بعضی قهرمانان رشته های ورزشی داده می شود، صحت و سقم آن را از مرجع مهم بپرسند، بطور مثال اگر فردی خود را قهرمان دنیا نامید، قهرمانی وی را چه کسی قبول کرده است.

وی با بیان اینکه بعضی افراد بر خلاف ادعایی که جهت مبارزه با دوپینگ دارند، در کلوب های تحت اختیار خود اقدام به عرضه مواد نیروزا می کنند، گفت: می دانیم این افراد در کجا تمرین می کنند، ولی باید همه چیز براساس اصول باشد و بعضی از دوستانی که مدعی مبارزه با دوپینگ هستند، نباید خودشان از همان مواد نیروزا استفاده کنند.

وی با تایید وجود شبکه ای مافیایی گسترده از مبدا واردات مواد نیروزا تا توزیع آن در جامعه اظهار داشت: متاسفانه وزارتخانه های صنعت، معدن تجارت و بهداشت ودرمان اجازه واردات اینگونه مواد را می دهند و هنگامی که که وارد شد و در ویترین مغازه داران قرار داده شد چون بر روی آن سرمایه گذاری شده است است باید فروخته شود، ولی باید از مبدا از ورود این مواد جلوگیری شود.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، افزود: اگر این فدراسیون بخواهد با این شبکه به تنهایی مبارزه کند قطعا آسیب می بیند ولی ما این آسیب را جهت تامین سلامت جامعه می پذیریم، ولی باید دستگاه های دیگر نیز در این زمینه همکاری کنند و موازی کاری صورت نگیرد یعنی ما کلوب خاطی را جریمه کنیم و دستگاه های دیگر اجازه بازگشایی دهند.

وی در عین حال گفت: نباید کاری کرد که کلیت این رشته را زیر پرسش ببرند و این فدراسیون اجازه چنین کاری را به افراد سودجو نمی دهد.

واژه های کلیدی: واردات | بدنسازی | بدنسازی | فدراسیون پزشکی ورزشی | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه